Pàgines

12/4/11

El canvi és possible

Fa quasi dos mesos vaig decidir deixar sense senyal aquest blog en senyal de protesta pel tancament de les emissións de TV3, la televisió autonòmica de Catalunya, al País Valencià. Hui em decideix a continuar amb l'anàlisi social per un motiu de pes: ens aproximem de forma imminent a un període de campanya electoral. 

Per suposat que no reobric el blog per fer campanya política, els i les habituals ja sabreu que eixe no és el meu estil, però sí que m'agradaria fer crítica d'un moviment que està popularitzant-se arreu de la geografia valenciana: les llistes electorals formades per corruptes.

No ens equivoquem, la corrupció al PPCV no és un fet aïllat, crec que això ja ha quedat ben clar als últims mesos, i qui no s'ho vullga creure no fa més que fer el ridícul i enganyar-se a sí mateix. Deuen ser poques les persones al País Valencià que creguen en la innocència del President i en la seua colla de lladres, lladres que, per cert, es monten after-parties amb els diners de totes i tots

No seré jo qui diga a qui s'ha de votar, o a qui no s'ha de votar, el meu esperit democràtic m'ho impedeix, potser si fora militant de determinat partit de colors blaus i idees de rics, no tindria eixa conciència, però bé. De qualsevol manera, el poble valencià ha de començar a ser conscient de què el canvi polític és possible. Ens ho hem de creure. Si nosaltres, els que defensem que el País Valencià pot ser una terra digna i viva, on no per ser polític s'haja de ser un lladre, no ens ho creguem, no s'ho va a creure ningú.

Hui, 12 d'abril de 2011, queden 39 dies per a les eleccions del 22 de maig. Tenim 39 dies per concienciar-nos de que la nostra terra pot ser un lloc millor. Fem possible el canvi.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada